Сервісний центр із ремонту комп'ютерної техніки: КПК, ноутбуків, серверів, моніторів тощо. DELL, HP, IBM, Fujitsu, CISCO
 
Пн-Пт: 9.00-18.00
(044) 594-97-98
> Гарантійний ремонт
> Постгарантійний ремонт
> Впровадження та інсталяція
> Сервісне обслуговування
> Продаж запчастин
> Перевірка стану ремонту
> Задати питання

Послуги сервісного центру

 
  ПОСЛУГИ / Впровадження та інсталяція  

Відділ впровадження має у штаті фахівців, сертифікованих провідними вендорами (посилання на сертифікати) та надає широкий спектр послуг, серед яких:

  1. Побудова серверної інфраструктури будь-якого ступеня складності
  2. Створення та підтримка надійних та безпечних рішень щодо побудови локальних та територіально розподілених мереж передачі даних, побудови рішень телефонії
  3. Надає комплекс послуг із супроводу та обслуговування інформаційних систем замовника
1. Побудова серверної інфраструктури будь-якого ступеня складності.

Робота практично з усіма серверними вендорами та вендорами СГД (Dell, IBM, Hewlett-Packard, Fujitsu, EMC2) дозволяє компанії бути вільним у пропозиції клієнтам як гомогенних (на базі обладнання одного з вендорів), так і гетерогенних (на базі обладнання різних вендорів) серверних систем.
Фахівці компанії мають багатий практичний досвід запровадження серверних систем будь-якого рівня складності, що дозволить забезпечити замовнику:

  • високу компетентність добору рішень;
  • професійну повноцінну підтримку всієї техніки на етапах впровадження та супроводу.

2. Створення та підтримка надійних та безпечних рішень щодо побудови локальних та територіально розподілених мереж передачі даних, побудови рішень телефонії, що включають наступні ПОСЛУГИ:

  • впровадження мережевих рішень передачі даних, голосу, забезпечення безпеки, а також супутніх комплексних рішень відповідно до вимог до системи;
  • підтримка реалізованих рішень, включаючи заміну обладнання, надання підтримки працездатності різних мережевих сервісів, надання консультацій та ін. - відповідно до вимог замовника;
  • модернізація обладнання та рішень замовника.

Діяльність компанії в галузі мереж та телекомунікацій спрямована на підтримку наступних мережевих рішень та технологій:

  • Побудова мереж передачі (LAN, WAN);
  • Забезпечення мережевої безпеки (Security);
  • Голосові рішення: IP-телефонія (VoIP), - включаючи рішення уніфікованої обробки, додаткові програми, що збільшують ефективність та продуктивність роботи користувачів;
  • Бездротові рішення (Wireless) - забезпечення мобільності користувачів;
  • Мережеві системи управління (Network Management);
3. Компанія надає комплекс послуг із супроводу та обслуговування інформаційних систем замовника.

Зміст послуг визначається IT-процесами включає:

  • Надання ресурсів
    Надання спеціалістів необхідної кваліфікації. Погодинний облік.
  • Підтримка кінцевих користувачів
    Гаряча лінія для користувачів щодо роботи інформаційної системи.
  • Керування розподіленими IT-системами
    Підтримка територіально розподілених комплексів та інформаційних систем. Повне супроводження віддалених офісів.
  • Керування IT-інфраструктурою
    Адміністрування інфраструктури на системному рівні.