Сервісний центр із ремонту комп'ютерної техніки: КПК, ноутбуків, серверів, моніторів тощо. DELL, HP, IBM, FSC, CISCO
 
Пн-Пт: 10.00-18.00
(044) 594-97-98
> Гарантійний ремонт
> Постгарантійний ремонт
> Впровадження та інсталяція
> Сервісне обслуговування
> Продаж запчастин
> Перевірка стану ремонту
> Задати питання

Послуги сервісного центру

 
  ПОСЛУГИ / СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ  

Цей розділ цікавий насамперед тим, хто має комп'ютерну техніку, порушення нормальної роботи, якої вкрай небажана. Що робити, якщо така техніка все ж таки поламалася?

Якщо у техніки не закінчився гарантійний термін, то є можливість звернутися до Сервісного центру. Сервісний центр визначає несправність та замовляє у виробника комплектуючі, необхідні для ремонту. У провідних виробників багато, найімовірніші до поломки, запасні частини є на складі та відправка проводитися на наступного дня після замовлення. Якщо у виробника на даний момент немає необхідних комплектуючих, то відправлення здійснюється відразу після надходження на склад. Термін відправлення, у цьому У разі, може розтягнутися до двох-трьох тижнів. Відповідно, на митний склад в Україні необхідні комплектуючі потрапляють на четвертий чи п'ятнадцятий – двадцятий день, але це ще не все. Здавалося б, випадків затримки відправки небагато, тому можна отримати вже відремонтований пристрій на четвертий – п'яте, кілька років раніше так воно і відбувалося. Було дозволено тимчасове ввезення та комплектуючі, для гарантійних випадків, потрапляли під положення про тимчасове ввезення, при цьому, процедура «розмитнення» була досить простою. На сьогоднішній день усі комплектуючі, за невеликим винятком, які перетинають кордон України, підлягають митному очищенню. Хто з нею стикався, розуміє її трудомісткість. Зазвичай, митні процедури займають п'ять – сім робочих днів. Таким чином, загальний термін ремонту у разі становить десять робочих днів.

Так що якщо у Вас щось поламалося, то швидко ремонт не відбудеться. Що ж робити у таких випадках? Насамперед необхідно подумати про безперебійність роботи обладнання заздалегідь, до моменту виходу з ладу, бажано безпосередньо при покупці або коли обладнання ще працездатне. 

Як це реалізується? Багато сучасне обладнання, в першу чергу критичні – серверне, має компоненти з можливістю дублювання: блоки живлення, вінчестери, пам'ять, вентилятори, можливо навіть процесори та материнські плати. Існують системи з 80% відсотковим дублюванням функцій, та вартість такого обладнання висока. А якщо ваше обладнання середнього класу, то буде продубльовано лише критичні компоненти. Тому ймовірність зупинки, в результаті поломки, все ж таки буде існувати. На 90% проблема вирішується, якщо у вас є точно – таке ж резервне обладнання, яке можна використовувати в у разі поломки основного. Цей шлях досить ефективний, але й досить дорогий, адже вихід із ладу може не статися. Хоча ймовірність виходу з ладу серверного обладнання існує, але воно невелике. Чи є спосіб заплатити за безперервність роботи обладнання  ціну адекватну ймовірності виходу з ладу? Крім того, необхідно тримати штат кваліфікованих спеціалістів певної спеціалізації. Для багатьох програміст, системний адміністратор та сервісний інженер, тотожні поняття, але насправді це зовсім так. Частково кожен із вище перерахованих фахівців може виконувати суміжні функції, але до певного рівня, в силу своєї специфіки та базових завдань. Одночасно на досить високому рівні виконувати всі завдання програміста, адміністратора та сервісного інженера чи неможливо або досить складно і доступно не кожній пересічній людині. Завдання забезпечення безперервності роботи найближче до сервісних інженерів. У багатьох може виникнути питання: «Що складного в заміні апаратної частини обладнання? Насправді виявляється, що труднощів вистачає – апаратне забезпечення дуже «порозумнішало», постійно виходять оновлення, відсутність на обладнанні якого може бути причиною непрацездатності. Крім того, сама непрацездатність апаратної частини може бути неявною і необхідний постійний досвід виявлення несправності. У фахівців, які часто не стикаються з подібними проблемами, усунення несправності навіть за наявності резервного устаткування може спричинити складнощі і як наслідок великі витрати часу. Тому необхідність у виділеному людині для завдань відновлення працездатності виникне. Таким чином, крім задачі оптимізації витрат на резервне обладнання, виникає задача оптимізації витрат за обслуговуючий персонал. Потреба безперервності роботи критичного обладнання є у багатьох власників такого обладнання. Розв'язання завдань кількох власників у комплексі дозволяє оптимізувати витрати. Залишається вирішити завдання:

1. хто і де має містити резервне обладнання та сервісний персонал;
2. як має бути організована взаємодія при виході з ладу із утримувачем резервного nbsp; обладнання.

Сам власник, швидше за все, усім цим не займатиметься, але йому й не потрібно, оскільки це завдання компанією   SERVICE.UA вже вирішено.

Компанія SERVICE.UA проаналізувавши потребу ринку, створило склад підмінної техніки і його оновлює. Штат співробітників та рівень їх кваліфікації  дозволяє вирішувати найскладніші завдання. Компанією розроблено кілька стандартних видів програм сервісного обслуговування, які можуть бути  розширенням до стандартних гарантійних програм. Існують такі види програм:

1. 5х9хNBD
2. 5x9x4
3. 5x12x4
4. 7x24x24
5. 7x24x6

Це далеко не повний перелік, він адаптується до потреб клієнтів. 

Перше число показує, скільки робочих днів на тижні здійснюється обслуговування, п'ять робочих днів або всі сім днів на тижні. Наступне число показує, скільки годин на день здійснюватиметься сервісне обслуговування. Последнее – за  який час проводитися усунення несправності чи надання підміни.